Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

#72. Tetris

Όταν πριν από αρκετά χρόνια σπαταλούσαμε τα εικοσάρικα, τα πεντηντάρικα και μετά τα κερμάτινα 'κατοστάρικα στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, αυτό που παρέμενε πάντα από όλα το αγαπημένο μου παιχνίδι ήταν το Tetris. Εδώ είναι μερικά βίντεο που είναι σχετικά με αυτό. Το πρώτο βίντεο το βρήκα από ένα πολύ ενδιαφέρον blog του Winter Academy, το Winder Culture. Το δεύτερο και το τρίτο αλυσιδωτά από το Youtube.

1. Ανθρώπινο Τetris



2. Iαπωνικό τηλεπαιχνίδι, τύπου -σε πολύ γενικές γραμμές- Tetris, το οποίο αν και είναι σχεδόν ηλίθιο, βγάζει γέλιο...




3. Αλήθεια, πόσα κέρματα και πόσες εργατοώρες λέτε να έχει σπαταλήσει ο άνθρωπος για να καταφέρει να παίζει έτσι;

2 σχόλια:

Zpi είπε...

Χεχε τσάκαλος ο τυπάς στο death match:)
Υπήρξα κι εγώ κάποτε τσακαλάκος. Μάλιστα σε ένα ηλεκτρονικάδικο μου τσοντάρανε 20άρικα για να το τερματίσω. Μετά από καμιά 10ρια κρέντιτς έφτασα στην 99. Την έβγαλα και εκεί που αδημονούσαμε να δούμε τι θα ακολουθήσει ξαναέβγαλε πίστα ν.99. Την έβγαλα και ξανάμανά πίστα ν.99. Ε μετά έχασα και τα παράτησα εξουθενωμένος.
Μου την έφερε το Tetris δε μπόρεσα να το νικήσω...

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Ήσουν δηλαδή η ατραξιόν ασούμε τον ηλεκρονικάδικων ε;
:)

Και εγώ σχετικά καλός ήμουν αλλά όχι και τόσο.

Ρε το άτιμο το Tetris, σου την έφερε...